فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از کشف ۵۴ راس دام قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

کشف ۵۴ رأس دام قاچاق در ایوان

سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر فعالیت چند نفر در امر قاچاق دام زنده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او  افزود: اکیپ‌های تلفیقی از ماموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی به صورت نامحسوس راه‌های ورودی و خروجی را تحت کنترل قرار دادند.

سرهنگ عالی پور تصریح کرد: گشت‌های انتظامی با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی، یک دستگاه کامیون و یک دستگاه نیسان را که در حال حمل دام بودند، شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان ادامه داد: ماموران در بازرسی از این دو خودرو ۵۴ راس دام قاچاق را کشف و ۳ متهم نیز در این رابطه دستگیر شدند.

سرهنگ عالی پوربا بیان اینکه ارزش ریالی احشام قاچاق، توسط کارشناسان ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان به شهروندان توصیه کرد: هرگونه فعالیت افراد در بحث قاچاق را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.