مرد جوان که در روز تولدش قصد هنرنمایی در مقابل مهمانانش را داشت حین شیرجه زدن در استخر خانگی بطرز وحشتناکی روی شیشه لبه استخر فرود آمد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز تولد هر فردی، به عنوان یکی از بهترین روز‌های زندگی اش به شمار می‌رود. برخی با دعوت از دوستان نزدیک و اقوام این روز را جشن می‌گیرند و به نوعی آن را به روزی خاطره انگیز برای خود تبدیل می‌کنند. گاهی در همین جشن‌ها افراد به فکر نمایش هنر‌های خود برای مهمانان می‌افتند که البته اوضاع همیشه آن طور که آن‌ها تصور می‌کنند پیش نمی‌رود، مانند اتفاقی که به تازگی در جشن تولد یک مرد ۳۰ ساله اهل روسیه افتاد.


بیشتر بخوانید: اقدام خطرناک یک گردشگر در پارک حیات وحش!


«دیمیتری پیریگورودوف»، که در این هنرنمایی قصد شیرجه زدن از پنجره به داخل استخر خانگی اش را داشت بطرز وحشتناکی روی پنل شیشه ای استخر فرود آمد. ویدئویی که توسط یکی از دوستان دیمیتری و با تلفن همراه تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در ابتدای ویدئو این جوان در حالی که یک بار با آمدن به نزدیک پنجره محل فرود خود را تعیین می‌کند دیده می‌شود.

لحظاتی بعد در حالی که دوستان این جوان منتظر ظاهرشدن دیمیتری از پنجره و شیرجه اش در داخل استخر هستند او ناگهان پس از پرش روی پنل شیشه ای لبه استخر فرود می‌آید. در این حادثه پرش کوتاه این جوان موجب شد تا او پس از عبور از پنجره دقیقا روی پنل شیشه ای لبه استخر فرود بیاید. این جوان پس از برخورد با پنل شیشه‌ای و شکستن آن در داخل استخر فرود آمد.

در این حادثه دیمیتری دچار پارگی رباط پا و همچنین کبودی سینه شد. او تاکنون دو عمل جراحی روی پای خود انجام داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
پولدارا هم دچار حادثه ميشن
آخرین اخبار