ضدعفونی کامل مدارس توسط شهرداری خرمشهر

شهرداری خرمشهر اقدام به ضدعفونی کلیه مدارسی که مقرر است امتحانات پایه دوازدهم در آنها برگزار شود کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، داود دارابی شهردار خرمشهر گفت : با توجه به تصمیم آموزش و پرورش مبنی بر برگزاری حضوری امتحانات پایه دوازدهم ، شهرداری خرمشهر جهت پیشگیری از ابتلای دانش آموزان به ویروس کرونا و رفع نگرانی والدین نسبت به ضدعفونی کامل کلاس ها ، راهروها ، درب ها و به طور کلی ساختمان و حیاط کلیه مدارسی که مقرر است امتحانات در آنها برگزار شد اقدام کرد .

او افزود: در بخشی دیگر از اقدامات شهرداری خرمشهر پیرامون برگزاری امتحانات ، درب هر مدرسه بنرهایی با محتوای آموزشی و رعایت نکات بهداشتی از جمله الزام استفاده از ماسک ، رعایت فاصله فیزیکی ، ضدعفونی مرتب دست ها و ... نصب شد تا دانش آموزان قبل از ورود به مدرسه الزاما موارد بهداشتی را در راستای حفظ سلامت خود رعایت کنند .

 شهردار خرمشهر ادامه داد: بعد از برگزاری هر امتحان در صورت امکان مجددا شهرداری خرمشهر نسبت به ضدعفونی کامل تمامی مدارسی که امتحانات در آنها برگزار می شود اقدامات لازم را انجام نماید تا علاوه بر سلامت دانش آموزان ، سلامت والدینی که بعضا همراه فرزندان خود هستند و همچنین معلمان و کادر آموزشی در معرض تهدید قرار نگیرد .

 در خرمشهر ۸ مدرسه به منظور برگزاری امتحانات حضوری تعیین شده است .

 انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.