رئیس سازمات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: امروز از خودروهای عملیاتی آتش نشانی شهرداری کرج به ارزش ۳۱۰ میلیارد ریال بهره برداری شد.

محمد یساولی، رئیس سازمات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که امروز از خودروهای عملیاتی آتش نشانی شهرداری کرج به ارزش صدوده میلیارد تومان بهره برداری شد، گفت:  ۱۹ دستگاه خودرو جدید و نوسازی شده امدادی در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج رونمایی شد که از این تعداد ۹ دستگاه خودرو پیشرفته و تخصصی بوده که به تازگی خریداری شده است.

او افزود: مابقی خودروها توسط کارشناسان داخلی نوسازی و روزآمد شده که در مجموع  خرید و نوسازی این خودروها ۳۱۰ میلیارد ریال هزینه داشته است.

یساولی گفت: اکنون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج دارای ۷۶ دستگاه خودرو عملیاتی بوده و به استاندارد جهانی نزدیک شده ایم.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: تعداد ایستگاه های فعال آتش نشانی در این کلانشهر ۲۹ ایستگاه بوده که امسال ۲ ایستگاه دیگر تجهیز و راه اندازی خواهد شد.

او افزود: برای دستیابی به استاندارد جهانی، در زمان حاضر باید ۱۷ دستگاه خودرو عملیاتی دیگر به ناوگان آتش نشانی کرج اضافه شود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: اکنون امکانات و تجهیزات این سازمان روزآمد بوده و ماموران آتش نشانی در کمترین زمان ممکن حوادث را مهار و خدمات رسانی می کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.