مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۱۷ خردادماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز شنبه ۱۷ خردادماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری ۲ شرور سابقه دار در بهبهان

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر نگهداری سلاح غیرمجاز در چند منزل مسکونی در حاشیه شهر که متهمان آن دارای سوابق سوء متعددی همچون قدرت نمایی با سلاح و انتشار در فضای مجازی، شرکت در منازعات مسلحانه منجر به قتل و جرح خصوصا تیراندازی اخیر در میدان ارجان بودند، ماموران کلانتری۱۲ این فرماندهی پس از اخذ مجوز از دادستان شهرستان، جهت بازرسی از منازل به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۲ در بازرسی از احدی ساکنین با رعایت جوانب قانونی و شرعی، موفق به کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز به همراه تعدادی فشنگ مربوطه شدند، افزود: درحالیکه ماموران قصد بازرسی از سایر منازل را داشتند احدی از افراد سابقه دار ضمن همراه نمودن تعدادی از بستگانش با خود، اقدام به جنجال و هیاهو و بافرافکنی و ارتباط دادن موضوع به حضورش در اغتشاشات آبانماه، اقدام به اخلال دراجرای ماموریت پلیس کردند.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه با تمهیدات صورت گرفته آن متهم و همچنین شرور عامل تیراندازی میدان ارجان توسط ماموران کلانتری۱۲ دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شده اند، اظهار داشت: دستگیری سایر افراد مخل نظم و امنیت در دستور کارپلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان تصریح کرد: نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت و آسایش شهروندان و نظم و آرامش جامعه، اجازه جولان و قدرت نمایی به هنجارشکنان و اراذل و اوباش نخواهد داد و به طریق قانونی آنان را دستگیر و به جهت مجازات و عبرت آموزی به مرجع قضائی خواهد سپرد.

تکمیل می‌شود...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.