مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

تمهیدات لازم برای جاماندگان آموزش مجازی در امتحانات نهایی

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: دانش آموزانی که امکان بهره‌گیری از آموزش مجازی را نداشته اند، تصمیمات لازم برای امتحانات نهایی آنها گرفته شده است.

اصغری مدیر کل آموزش و پرورش استان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،با بیان اینکه پیش از تعطیلی مدارس ۸۰ درصد از کتاب‌های به صورت حضوری به دانش آموزان آموزش داده شده است، گفت: بعد از تعطیلی مدارس برخی از دانش آموزان به علت نبود اینترنت و ابزار از آموزش ۲۰ درصد باقیمانده کتاب باز ماندند به همین منظور سوالات مربوط به بخش پایانی کتاب در امتحانات به صورت اختیاری پیش بینی شده است .

به گفته اصغری، پارسال ۶۷ حوزه امتحانی داشتیم که امسال برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی این تعداد به ۱۱۳ حوزه رسیده است.

او در ادامه بر رعایت چند نکته از سوی دانش آموزان تاکید کرد و گفت: با توجه به برگزاری امتحانات نهایی به شیوه الکترونیکی، دانش آموزان باید ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی، یک ساعت قبل از شروع امتحان در محل حوزه حضور داشته باشند.

اصغری افزود: نیم ساعت قبل از آغاز امتحان، دانش آموزان به داخل سالن‌های برگزاری امتحانات هدایت شده و در سالن‌ها بسته خواهد شد و از ورود دانش آموزان بعد از زمان مذکور ممانعت به عمل خواهد آمد.

او گفت: به منظور رعایت نکات بهداشتی، همه دانش آموزان ملزم به همراه داشتن ماسک و استفاده از آن در هرجلسه امتحان هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، به همراه داشتن نوشت افزار شخصی ضروری است و در محل حوزه نیز از جابجایی این وسایل با سایر دانش آموزان خودداری گردد.

اصغری افزود: با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی، توصیه اکید می‌شود از آوردن وسایل غیرمجاز (تلفن همراه، کتاب، جزوه و...) در محل حوزه اجرا خودداری شود و حوزه‌های اجرا هیچ گونه مسؤولیتی در قبال وسایل غیرمجاز دانش آموزان به ویژه تلفن همراه ندارند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار