مدیرسازمان برق آبادان از افزایش مصرف برق به نسبت سال گذشته به دلیل حضور مردم در منزل و نرفتن به سفر در ایام تعطیلات مدارس خبر داد.

ناصری مدیر سازمان برق آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: با راه اندازی مرکز پایش انرژی و رصد نمودن کلیه مشترکان دیماند سعی در کنترل مصرف، درساعات پیک مصرف را داریم همچنین برای مشترکین پرمصرف اخطاریه صادرخواهد شد و درصورت عدم رعایت اقدام به قطع برق خواهیم کرد.

او با توصیه به مصرف کنندگان برق و مدیریت نمودن مصرف افزود: درساعات پیک مصرف از ساعت ۱۳ تا۱۸ و از ۲۰ تا۲۳ ما را درخدمات رسانی مطلوب به مردم و پایدار نمودن برق همکاری لازم را انجام دهید و نیز از استفاده وسایل پرمصرف مانند اتو ، لباسشویی و غیره در ساعات پیک اجتناب کنید.

مدیر سازمان برق آبادان  خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه تنها درآمد شرکت توزیع نیروی برق ، فروش انشعاب و فروش انرژی است همچنین بدون وصول این منابع نمیتوان نسبت به تهیه تجهیزات و نگهداری شبکه نیز ارائه خدمات مطلوب اقدام نمود ، تقاضا میشود با پرداخت به موقع مبلغ مصرفی برق در زمان مقرر ما را در ارائه خدمات مطلوب یاری کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.