مهم‌ترین حوادث امروز (شانزدهم خرداد ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، مهم‌ترین حوادث امروز (شانزدهم خرداد سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دریافت اسکناس‌های جعلی توسط فردی حین خرید گوشی 

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر دریافت اسکناس‌های جعلی توسط فردی حین خرید گوشی تلفن همراه، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران  کلانتری ۱۱ ولیعصر پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند فرد کلاهبردار را شناسایی ، دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه در بازرسی از متهم، ۳۰۰قطعه اسکناس ۵۰۰ هزار ریالی به مبلغ ۱۵۰میلیون  ریال کشف شد، تصریح کرد: متهم به همراه اموال مکشوفه برای تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی شد.

سرقت به عنف منازل و دستگیری عاملان تیراندازی 

سرهنگ تقی زاده همچنین با بیان اینکه ماموران کلانتری طی یک عملیات دیگر در منطقه سلیچ ۲ نفر از عاملان تیراندازی های غیر مجاز که در زمینه سرقت به عنف منازل در این شهرستان فعالیت داشتند را دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی کلاش از مخفیگاه آنان کشف شد گفت :علیه متهمان  پرونده قضایی تشکیل شد  و به دادسرا معرفی شدند .

او  همچنین به شهروندان توصیه کرد هنگام دریافت وجه نقد دقت لازم را داشته باشند تا بتوانند اسکناس های اصلی را از جعلی تشخیص دهند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.