مسئولان فدراسیون فوتبال برای رفع ایراد‌های اساسنامه در روز‌های اخیر همکاری‌های خوبی با فیفا داشته اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فیفا جمعه هفته قبل (۹ اسفند) با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران، یک هفته به مدیران این فدراسیون فرصت داد تا برای رفع این ایراد‌ها اقدام کند.

برهمین اساس مسئولان فدراسیون و اعضای هیئت رئیسه در هفته اخیر جلسات زیادی را برای اصلاح پیش نویس اساسنامه برگزار کرده و مذاکرات زیادی را به شکل ویدئویی با مدیران فیفا برای این منظور انجام دادند.

مستقل نبودن ارکان قضایی فدراسیون و حضور وزیر ورزش در ترکیب اعضای مجمع، مهم‌ترین ایراد‌های فیفا به پیش نویس اساسنامه بود، اما طبق اطلاعات دریافتی مدیران فدراسیون در روز‌های اخیر نهایت همکاری را با فیفا برای رفع این ایراد‌ها و انطباق اساسنامه با نظر فدراسیون جهانی انجام داده اند.

مسئولان فدراسیون در روز‌های اخیر سعی کرده اند تمام بند‌های محل اختلاف اساسنامه را طبق نظر فیفا اصلاح کنند و امروز هم قرار است نشست دیگری بین طرفین به شکل ویدئویی برگزار شود. البته فدراسیون در طول این هفته مدام با مسئولان فدراسیون جهانی در ارتباط بوده است.

شنیده می‌شود طبق مذاکره با مسئولان ورزش ایران، حذف وزیر ورزش از مجمع قطعی شده و قرار است از این به بعد اعضای کمیته‌های اخلاق، انضباطی و استیناف فدراسیون در مجمع فدراسیون انتخاب شوند.

همچنین قرار است اعضای کمیته انتخاباتی فدراسیون هم طبق اساسنامه جدید از سوی‌ها اعضای مجمع انتخاب شوند.

همچنین مباحثی درباره اصلاح برخی مواد آئین نامه انتخاباتی فدراسیون هم مطرح شده است.

حذف شرط سابقه مدیریتی ۱۰ ساله برای رئیس و ۵ ساله برای اعضای هیئت رئیسه جزء مواردی است که شنیده می‌شود در این آئین نامه اعمال شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۸:۵۳ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
وزیر لنگی تو توی مجمع هم نباشی تیمت رو قهرمان میکنن نگران نباش
آخرین اخبار