رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهرستان شهرکرد به مرز هشدار رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، از شیوع بالای بیماری کووید ۱۹ در این استان خبر داد و افزود: وضعیت شهرستان شهرکرد به مرز هشدار رسید.

او گفت: از ۱۶ مورد مثبت قطعی ابتلا به کرونا ویروس طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰ مورد آن مربوط به شهرستان شهرکرد است.

شیرانی، در خصوص علت افزایش آمار مبتلایان به کرونا در روز‌های اخیر در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: آنچه متاسفانه این روز‌ها شاهد آن هستیم کاهش چشم گیر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و افزایش شلوغی‌ها در خیابان و بازار و برگزاری محافل و دورهمی‌های خانوادگی است که همه این موارد می‌تواند به افزایش شمار مبتلایان دامن بزند.


بیشتر بخوانید: ۱۶ نفر در چهارمحال و بختیاری به ویروس کرونا مبتلا شدند


او ادامه داد: بیماری کووید ۱۹ حالت انفجاری دارد و امکان افزایش چشم گیر و یکباره بیماری در یک منطقه وجود دارد لذا ضروری است تا مردم با رعایت نکات بهداشتی، خودداری از حضور در تجمعات و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک از عواقب ناگوار انفجاری بیماری منحوس کرونا پیشگیری نمایند.

شیرانی در پایان مجددا بر رعایت فاصله گذاری فیزیکی و هوشمند با جدیت بیشتر و استفاده از ماسک تاکید کرد و افزود: رعایت موازین بهداشتی ضرورت اجتناب ناپذیر این روز‌ها و روز‌های آینده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار