برنامه آموزش غیر حضوری دهیاران، کارکنان دهیاری‌ها و شورا‌های اسلامی روستا‌های استان بوشهر از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری بوشهر گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت نقش آموزش در توانمند سازی نیروی انسانی دهیاری‌ها به ویژه برای نیرو‌های بدو خدمت و با ملاحظه شرایط بیماری کرونا، مرحله اول آموزش غیر حضوری دهیاران، کارکنان دهیاری‌ها و شورا‌های اسلامی روستا‌های استان بوشهر در ۷ عنوان از شنبه ۱۷ خرداد آغاز می‌شود.

فاطمه دهقانی همچنین از برگزاری یک دوره آموزشی ویژه پایگاه‌های آتش نشانی روستایی در اول تیر خبر داد و افزود: این دوره نیز با حضور کارکنان پایگاه‌های آتش نشانی و دهیاران روستا‌های مربوط به صورت عملی و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در هفته اول تیر و در شهرستان تنگستان برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: حضور دهیاران و کارکنان دهیاری‌ها در این دوره‌ها الزامی است و در پایان هر دوره به کسانی که افزون بر شرکت در دوره، در آزمون مربوطه که به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، نیز نصاب لازم را کسب کنند، گواهینامه آموزشی اعطا می‌شود که بر اساس بخشنامه بودجه در پایان سال می‌توانند از پاداش آموزشی مربوط نیز بهره‌مند شوند.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری بوشهر عنوان کرد: دوره‌های آموزشی در روز‌های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ و روز‌های پنجشنبه ۹ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

دهقانی بیان کرد: همه  دوره‌ها بر بستر Lms و به نشانی اینترنتی Lms.bpnu.ir/dehyari برگزار می‌شود و از طریق گوشی تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و رایانه نیز قابل استفاده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.