معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: اپلیکیشن تخصصی هنر پروانه برای دﯾﺠﯿﺘﺎﻟﯽ ﮐﺮدن ﺻﻨﻌﺖ ﻫﻨﺮ در اﯾﺮان و بهره مندی هنرمندان از فضای کسب و کار گام بردارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ناصر آریایی نیا معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: اپلیکیشن تخصصی هنر پروانه می‌کوشد ﺗﺎ در ﺟﻬﺖ دﯾﺠﯿﺘﺎﻟﯽ ﮐﺮدن ﺻﻨﻌﺖ ﻫﻨﺮ در اﯾﺮان و بهره مندی هنرمندان از فضای کسب و کار دیجیتالی گام بردارد.

او افزود: صندوق اعتباری هنر با همکاری شرکت توسعه تجارت هنر پروانه، در زمینه عمومی سازی دسترسی فرهنگی و هنری و فراهم نمودن بستری جامع و مناسب برای فعالیت هنرمندان سراسر کشور، اپلیکیشن و وب سایت پروانه را به نشانی www.iparvaneh.ir راه اندازی کرده است.

آریایی نیا بیان داشت: اﭘﻠﯿﮑﯿﺸﻦ ﺗﺨﺼﺼﯽ ﻫﻨﺮ ﭘﺮواﻧﻪ ﺑﺎ ﻫﻤﮑﺎری ﻫﻨﺮﻣﻨﺪان، متخصصان تکنولوژی و کسب و کار می‌کوشد ﺗﺎ در ﺟﻬﺖ دﯾﺠﯿﺘﺎﻟﯽ ﮐﺮدن ﺻﻨﻌﺖ ﻫﻨﺮ در اﯾﺮان و بهره مندی هنرمندان از فضای کسب و کار دیجیتالی گام بردارد و فضایی را برای هنرمندان رشته‌های مختلف جهت نمایش و فروش آثارشان ایجاد کند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه این اپلیکیشن می‌تواند بستری برای معرفی رویدادها، گالری‌ها، کارگاه‌ها و ... باشد، ادامه داد: اپلیکیشن پروانه می‌کوشد تا شاید رونق اقتصادی از دست رفته و ضرر و زیانی که از سوی کرونا به هنرمندان وارد شده را جبران نماید و ان شاءالله رونق اقتصادی به فضای کسب و کار هنر برگردد.

این مقام مسئول تصریح کرد: این اپلیکیشن به آدرس http://www.iparvaneh.ir بعنوان مرجعی تخصصی برای هنر در نظر گرفته شده و هدف آن ﮔﺴﺘﺮش و توسعه ﻫﻨﺮ و فضای نمایشگاهی در ایران است و ﻫﻨﺮﻣﻨﺪان ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از اﻣﮑﺎﻧﺎت ﻣﺨﺘﻠﻒ ﭘﺮواﻧﻪ شامل: خرید و فروش بدون واسطه آثار هنری، محفل هنرمندان رشته‌های مختلف هنری و ایجاد صفحه اختصاصی جهت معرفی و ارائه آثار خود ﻣﯽﺗﻮاﻧﻨﺪ آﺛﺎرشان را ﺑﺮای مخاطبان در ﻫﺮ ﻧﻘﻄﻪای از ایران نمایش داده و در صورت تمایل در فروشگاه پروانه ارائه دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.