استفاده از ماسک در مراکز متخلف عمومی و بزرگ سرپوشیده شهرستان سقز الزامی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کامیل کریمیان شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان گفت: در راستای پیشگیری موثر‌تر از شیوع کرونا مصوبات جدیدی اتخاذ کردیم که برای سلامتی مردم و قطع زنجیره انتقال کرونادر شرایط کنونی عمل به آن ضروری. است

 او به این مصوبات جدید اشاره کرد و افزود: تمام امتحانات نهایی مدارس با رعایت فاصله گذاری هوشمند برگزار و دانش آموزان موظفند در زمان حضور در مدارس (جلسات امتحان) از ماسک استفاده کنند.

کریمیان اضافه کرد: ترتیبی اتخاذ شود (با ارایه آموزش و حساس سازی) مردم تنها در صورت استفاده از ماسک در فروشگاه‌های بزرگ حضور یافته و متصدیان این فروشگاه‌ها در این رابطه (تهیه ماسک برای مراجعین) همکاری لازم را به عمل آورند.

او برگزاری نماز‌های جمعه و جماعت را از تاریخ ۱۵ خرداد تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام کرد تا همچنان از خطر افزایش مبتلایان به کرونا در این شهرستان پیشگیری شود و شاهد پیک ابتلا به این بیماری نباشیم.

کریمیان تاکید کرد: در سطح تمام سازمان ها، ادارات دولتی و بانک‌های شهرستان استفاده از ماسک برای کارکنان و ارباب رجوع از تاریخ ۱۷ خرداد تا اطلاع ثانوی الزامی است.

فرماندار ویژه سقز با بیان اینکه آموزشگاه‌های آزاد از تاریخ ۱۷ خرداد تا اطلاع بعدی تعطیل هستند، گفت: تالار‌های عروسی در سطح شهرستان نیز از این تاریخ تا اطلاع بعدی تعطیل است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.