سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، جدیدترین آمار تعداد مبتلایان کرونا در شهرستان‌های لارستان، اوز و خنج را اعلام کرد.

اُسروش سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با بیان اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان‌های لاستان، اوز و خنج ۹۳ مورد مثبت ابتلا به کرونا شناسایی شده است، اظهار کرد: امروز پنج شنبه ۱۵ خرداد ماه، ۱۴ مورد جدید مبتلا به کرونا در لاستان، شناسایی شده که مجموع کل مبتلایان با تعداد موارد جدید از ابتدا تاکنون، به ۲۴۹ مورد رسید.

او اضافه کرد: از ۱۴ مورد مثبت ابتلا به کرونا در لارستان، ۸ مورد مربوط به شهر لار، ۴ مورد روستای کورده، و ۲ نفر مربوط به بیرم است.

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان بیان کرد: پیش از این تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در لارستان ۲۳۵ مورد بوده و ۲ نفر فوت شده است.

اُسروش تصریح کرد: همچنین دیروز چهارشنبه ۱۴ خردادماه، ۳۳ مورد مثبت جدید ابتلا به کرونا در لارستان شناسایی شد که موارد مثبت مربوط به لار، لطیفی، عمادشهر، خور، براک، کورده و بائن بوده است.

اُسروش، امروز با اشاره به اینکه ۱۹ مورد مثبت قطعی ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته برای اوز ثبت شد، تصریح کرد: تعداد مبتلایان کرونا با موارد جدید، از ابتدا تاکنون، به ۱۷۹ مورد افزایش پیدا کرد.

او ادامه داد: از موارد جدید در اوز، ۱۶ مورد مربوط به شهر اوز و ۳ مورد مربوط به کوره است.

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه دیروز چهارشنبه ۱۴ خرداد نیز یک نفر در اوز فوت شد، اضافه کرد: ۲۰ مورد مثبت ابتلا به کرونا در این شهرستان ثبت شده بود که از این موارد ۱۳ مورد مربوط به کوره و ۷ مورد مربوط به شهر اوز بوده است.

اُسروش گفت: امروز ۷ مورد مثبت جدید ابتلا به کرونا در خنج به ثبت رسیده است که همه موارد جدید مربوط به شهرستان خنج است.

او با بیان اینکه کل مبتلایان در خنج به ۱۱۵ نفر رسیده است، افزود: تاکنون مورد فوتی در این شهرستان به ثبت نرسیده است و پیش از این تعداد کل مبتلایان به کرونا در خنج ۱۰۸ مورد بوده است.

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان ادامه داد: دیروز مورد مثبتی در این شهر خنج نبوده است.

او با بیان اینکه کووید ۱۹ با کسی شوخی ندارد، هشدار داد: شهروندان ویروس کرونا را جدی گرفته و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.