گروکشی رژیم صهیونیستی برای پرداخت اموال مالیاتی به فلسطین

مقامات رژیم صهیونیستی شرط کرده اند که پیش از پرداخت درآمد‌های حاصل از عبور کالا‌ها از بنادر فلسطین، تشکیلات خودگردان باید از تصمیم خود در مورد تعلیق توافقات باز گردد.

گروکشی رژیم صهیونیستی برای پرداخت اموال مالیاتی به فلسطین در مقابل بازگشت هماهنگی امنیتیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از القدس العربی، حسین الشیخ، عضو کمیته مرکزی جنبش فتح و رئیس هیئت عمومی امور شهروندی فلسطین اعلام کرد که از ماه مه گذشته که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان انحلال توافقات با اسرائیل را اعلام کرد، رهبران فلسطینی درآمد‌های مالیاتی، گمرکی و بانکی را از این رژیم دریافت نکرده اند.

ابراهیم ملحم، سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که تشکیلات خودگردان باج‌خواهی رژیم اشغالگر صهیونیستی مبنی بر تحویل این درآمد‌ها به شرط بازنگری در مورد توقف هماهنگی امنیتی را نپذیرفته است.

ابراهیم ملحم گفت: «اسرائیل از ماه گذشته از تحویل درآمد‌های گمرکی، مالیاتی و بانکی خودداری کرد و برای تحویل آن بازگشت هماهنگی امنیتی را شرط گذاشت.»

وی تاکید کرد که با این وجود دولت فلسطین به اجرای تصمیم محمود عباس مبنی بر توقف تمام هماهنگی‌ها با رژیم اشغالگر پای‌بند خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار