کارمندان سابق فیس‌بوک: زاکربرگ ترسو و بزدل است

به دنبال امتناع مدیر شبکه اجتماعی فیس‌بوک از واکنش به صحبت‌های ترامپ، کارمندان سابق او در بیانیه‌ای از رفتارش انتقاد کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک پست، کارکنان سابق فیس‌بوک از مارک زاکربرگ، مدیرعامل این شرکت به دلیل امتناع از واکنش به پیام‌های اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که به طور مشترک در فیس‌بوک و توییتر منتشر و از سوی توییتر حذف شد، انتقاد کرده و او را «ترسو و بزدل» دانستند.

نامه‌ای سرگشاده که پیشتر در نیویورک تایمز منتشر شد، حاکی از بحران عمیق بوجود آمده میان مدیران ارشد شبکه اجتماعی فیس‌بوک بود.

اما در بیانیه‌ای جدید کارمندان سابق فیس‌بوک، زاکربرگ را به دلیل امتناع از واکنش به صحبت‌های ترامپ «ترسو و بزدل» دانستند.

پیش از این زاکربرگ در مصاحبه‌ای گفته بود: « می‌دانم که بسیاری به دلیل حذف نشدن پست ترامپ از ما ناراحت هستند، اما سیاست حال حاضر ما به گونه‌ای است که باید به همه تا جای ممکن اجازه بیان احساساتشان را بدهیم مگر آن‌که در لحظه آسیب جدی به مردم برساند و باعث صدمه دیدن دیگران شود.»

شبکه اجتماعی اسنپ چت نیز، روز گذشته، از مقابله با پیام‌های خشونت آمیز دونالد ترامپ، خبر داد و اعلام کرد به دلیل آنکه اظهارات علنی ترامپ می‌تواند باعث تحریک مخاطبان به خشونت شود، ارتقای حساب کاربری او را متوقف کرده است.

پیش‌تر نیز شبکه اجتماعی توییتر در اقدامی مشابه برخی پیام‌های ترامپ که حاوی مطالب خشونت طلبانه بود را پنهان کرده بود. همچنین این شبکه برچسب راستی آزمایی به یک توییت ترامپ درباره تقلب در انتخابات زده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
اکانتهای فعالان ضد رژیم صهیونیستی رو که خوب سریع قلع و قمع میکنه. مطمئن باشید تاریخ ترامپ هم که سر برسه همینکارو با ترامپ میکنه. فعلا باهاش کار دارند و باید به ساز اسراییل برقصه
آخرین اخبار