مالکان انبار‌ها، پارکینگ داران و نمایندگی‌ها ازاحتکار خودرو خودداری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سجاد رستمی رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: هرگونه اختصاص فضا برای احتکار و دپوی خودرو جرم است.

او افزود: مالکان و مسئولان انبار‌ها و پارکینگ‌های عمومی و نمایشگاه داران اتومبیل و نمایندگی‌های فروش خودرو در صورت هر گونه مشارکت در خصوص احتکار و دپوی خودرو شریک جرم محسوب می‌شوند.

رستمی اضافه کرد: پارکینگ داران هم از پذیرش خودرو‌های بدون پلاک خودداری کنند.

او ادامه داد: ۴۰ گروه بازرسی صمت استان درصورت مشاهده خودرو‌های بدون پلاک در این مکان ها، خودرو‌های موجود را به عنوان دپو و احتکار تلقی می‌کنند و مسئولان و مالکان پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.


بیشتر بخوانید: اجرای طرح مقابله با احتکار و گرانفروشی خودرو


رستمی گفت: مردم در صورت مشاهده دپوی خودروی صفر کیلومتر و بدون پلاک در پارکینگ‌ها و حاشیه شهر مراتب را با شماره ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۰:۱۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
وزارت محترم صنعت، معدن و تجارت
با سلام و احترام
دپوی طولانی مدت خودروها در انبارهای روباز باعث فرسودگی تایر خودروها و اقلام داخلی خودرو در اثر تابش نور خوشید و زنگ زدن دیسک ترمز آنها در اثر بارش باران می شود. مشکلی که در خودرو تحویلی اینجانب دناپلاس مشاهده شده (پس از 5 ماه از تحویل خودرو، تایر سمت جلو راست خودرو و در حالتی که سرعت خودرو حدود 70 کیلومتر بر ساعت بود، در اثر برخورد با یک چاله کوچک در جاده پاره شد و به زور کنترلش کردم و در صورتی که سرعت خودرو بیشتر بود احتمال چپ کردن خودرو وجود داشت).