اعلام برنامه‌های گرامیداشت روز جهانی محیط زیست

برنامه‌های گرامیداشت روز جهانی محیط زیست با محور اطلاع رسانی و رسانه‌ای بر بستر فضای مجازی و با تأکید بر پاسداشت تنوع زیستی برای رشد مشارکت و مسئولیت اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فریدون یاوری مدیر کل حفاظت محیط زیست کرمانشاه گفت : هفته محیط زیست ۱۷ لغایت ۲۳ خردادماه با شعار جهش تولید، حفظ محیط زیست، برای توسعه ایران نامگذاری شده است. ضمن آنکه شعار جهانی این روز نیز پاسداشت تنوع زیستی است.

او گفت : اطلاع رسانی این رویداد در سال جاری تحت تأثیر گسترش کرونا ویروس با استفاده از فضای رسانه و مجازی انجام می‌شود.

یاوری افزود: در این خصوص و با عنایت به شرایط کنونی و همه گیری بیماری کرونا، طبعاً امکان برگزاری برنامه‌ها و نشست‌های حضوری به مناسبت هفته محیط زیست، مانند سال‌های گذشته نیست و بیشتر از طریق نشست‌های آنلاین و استفاده از فضای سایبری برگزاری نشست‌های رسانه‌ای با خبرنگاران و تشکل‌های محیط زیستی اطلاع رسانی می‌شود.

او افزود : تجلیل از صاحبان فناوری‌ها و مشاغل سبز، تهیه و انتشار محتوا‌های رسانه‌ای از پتانسیل زیست محیطی استان و عملکرد‌ها و اقدامات محیط زیستی و بیان موضوعاتی از قبیل مدیریت پسماند، آلودگی هوا، تالاب و گرد و غبار و همچنین برگزاری مسابقات الکترونیکی از قبیل مسابقه عکاسی و دیگر فعالیت‌های مربوط به این مناسبت به شمار می‌رود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار