محمود نصرالله زاده، دانشیار و عضو هیئت علمی دانشکده علوم دانشگاه قم، به عنوان سرآمد علمی سال ۱۳۹۹ برگزیده و معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،روابط عمومی دانشگاه قم اعلام کرد: محمود نصرالله زاده، دانشیار و عضو هیئت علمی دانشکده علوم دانشگاه قم،دارای دکترای شیمی از سوی فدراسیون سرآمدان علمی ایران به عنوان سرآمد علمی سال ۱۳۹۹ برگزیده و معرفی شد.

او که عضو هیئت علمی گروه شیمی دانشگاه قم است، در لیست یک درصد دانشمندان پر استناد شیمی دنیا در بخش ESI از پایگاه اطلاعات علمی ISI، در بازه زمانی ده ساله‌ی اخیر، قرار گرفت.

فدراسیون سرآمدان علمی ایران وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ۱۰۰ نفر از محققان کشور را به عنوان سرآمد علمی در سال ۱۳۹۹ انتخاب کرده که دکتر محمود نصرالله زاده نیز با کسب اعتبار علمی۴۴۶ و رتبه ۱۸ در گروه الف این فهرست قرار گرفته است.

دریافت پژوهانه نقدی، استفاده از گرنت خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی و نیز پرداخت حق الزحمه کامل همکاری تحقیقاتی و محقق پسا دکتری بخشی از جوایز درنظر گرفته شده برای او از سوی فدراسیون سرآمدان علمی ایران است.

گفتنی است این فدراسیون با هدف دستیابی به مرجعیت علمی جهانی، حمایت از دستاورد‌های علمی معتبر و کمک به توسعه تحقیقات محققان معتبر و با حمایت و مدیریت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سالانه سرآمدان علمی کشور را از بین افراد با توانمندی پژوهشی معتبر شناسایی و در ۲ گروه الف و ب و با توجه به اعتبار علمی کسب شده هر فرد رتبه دهی و حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۲ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
تبریک به مردم قم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
استاد تبریک ،به جای شیرینی نمره بدید