فرماندار کرمانشاه با تاکید براینکه دامداری در دشت سنجابی بیش‌ازپیش رونق می‌گیرد، گفت : گاوداری سه هزار راسی روستای «مریوانی» بخش کوزران با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان احداث خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : با احداث گاوداری سه هزار راسی برای ۴۵۰ نفر اشتغال مستقیم پیش‌بینی شده است.

او بر تسریع در انجام مقدمات اجرای طرح تاکید کرد و گفت : دامداری و کشاورزی در میان مردم بخش کوزران سابقه و هویت خاص خود را دارد و انجام این طرح در سال جهش تولید نقش بخش کوزران را پر رنگ‌تر خواهد کرد.

او با ابراز خوشحالی از همراهی جمعی از ادارات در پیشبرد مقدمات این طرح در عین حال از همراهی نکردن برخی دیگر از ادارات ابراز نارضایتی کرد.

رنجبر با اشاره به تاکید استاندار کرمانشاه بر تسریع در فرآیند‌های اجرایی طرح، گفت: در نخستین زمان، وضعیت این طرح در شورای اشتغال مطرح می‌شود و گزارش وضعیت به استاندار ارایه خواهد شد.

او گفت: برای اجرای این طرح که توسط عادل رضایی از کشاورزان نمونه کشوری بخش کوزران و همچنین شرکت شستا در زمینی به مساحت ۳۳ هکتار در دست احداث است، بیش از ۵۲ هکتار زمین برای تامین علوفه در نظر گرفته شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.