سرهنگ شرافتی از افزایش تردد در محورهای شمالی کشور طی ۲۴ ساعت گذشته، خبر داد.

سرهنگ ایوب شرافتی جانشین رئیس پلیس راه ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: از روز گذشته ۱۳ خردادماه ماه شاهد ترافیک نیمه سنگین و سنگین در محور‌های شمالی بودیم.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا افزود: روز گذشته نسبت به دوشنبه ۱۲ خردادماه در محور کرج چالوس شاهد ۴۲ درصد افزایش، محور فیروزکوه ۹۷ درصد و محور آزادراه قزوین رشت ۱۰۰ درصد افزایش تردد را در ۲۴ ساعته گذشته شاهد بودیم.

او با بیان اینکه به دلیل همین افزایش تردد‌ها محدودیت‌هایی را در محور‌های کرج_چالوس و هراز اعمال کردیم، گفت: در محور کرج_چالوس و آزادراه تهران _شمال به سمت مرزن آباد مجبور شدیم از ساعت ۷ عصر تا ۱۰ صبح امروز به صورت مستمر ترافیک را به صورت یک‌طرفه داشته باشیم و از مرزن آباد تا چالوس مسیر یکطرفه بود.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا با بیان اینکه محور هراز حدود ۴ ساعت مسیر یک‌طرفه بود، افرود: هموطنان و افرادی که در پایتخت ساکن هستند، سفر‌هایی را به شمال کشور داشتند و این موضوع مغایر با دستورالعمل‌ها و تاکیدات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا است و هموطنان نباید در این شرایط سفر کنند.

او بیان کرد: از فردا پنجشنبه و جمعه قطعا شاهد موج سنگین برگشت از سفر‌ها خواهیم بود و توصیه می‌شود شهروندان مدیریت سفر داشته باشند و قوانین و مقررات را رعایت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار