سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند از برگزاری چندین اجرای تئاتر به صورت مجازی توسط هنرمندان آبادان و خرمشهر خبر داد.

رضا مردانی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: ویروس کرونا با تمام تاثیرات اجتماعی که در موضوعات فرهنگی و هنری کشور برجای گذاشت، نتوانست ذوق هنری هنرمندان منطقه آزاد اروند را با دوری از صحنه اجرای تئاتر، فروکش کند.

او افزود: با وجود ویروس جهانی کرونا و تعطیلی اماکن فرهنگی_هنری که موجب دوری هنرمندان عرصه تئاتر از صحنه اجرا شد، هنرمندان و بازیگران خوش ذوق  منطقه آزاد اروند، برگزاری ۱۴ اجرای تئاتر آنلاین در خرمشهر و ۱۳ اجرای دیگر در آبادان را به روی صفحه های مجازی بردند .

 سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند تصریح کرد:  از دیگر فعالیت های مجازی هنرمندان آبادان و خرمشهر، گرامیداشت سالگرد زنده یاد علی غلامی پیشکسوت سینما و تئاتر،  از طریق برگزاری گفتگوی تخصصی آنلاین با افراد صاحب نام کشور در عرصه تئاتر بود.

  او ادامه داد: در حال حاضر ۹ گروه تئاتر از منطقه آزاد اروند در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور ثبت شده‌اند و ۱۱ گروه دیگر نیز در انتظار ثبت نام هستند که این نشان دهنده ظرفیت هنری بالای در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.