عضو کمیته قضایی مجلس سنای آمریکا در سخنانی از افزایش نژادپرستی در این کشور انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سناتور «ریچارد بلومنتال» عضو کمیته قضایی مجلس سنای آمریکا در سخنانی گفت این کشور بر اثر تبِ نزاع و اختلاف، دچار تشنج شده است. این تب به علت برخی صحبت‌های افرادی که در راس دولت قرار دارند، شدت گرفته است.

وی ادامه داد: اکنون نقش ما این است که با یکدیگر متحد شویم، رو به جلو حرکت کنیم و از این لحظه -که در بحبوحه بحران اقتصادی، بحران بهداشتی و بحران عدالت قرار دارد- استفاده سازنده‌ای کنیم.

سناتور بلومنتال افزود: به همین علت است که رهبری و مدیریت در لحظه کنونی، بسیار اهمیت دارد. ضرورت دارد که ما ویروس نژادپرستی را - که برای مدت زمان طولانی این کشور را آلوده کرده است- از بین ببریم. این ویروس به طرق متعدد ظهور و بروز کرده است که چشمگیر‌ترین آن در ویدئوی منزجرکننده‌ای است که مربوط به اقدام وحشیانه مامور پلیس مینیاپولیس است، سه مامور دیگری که او را تماشا می‌کردند و اداره پلیس منطقه نیز احتمالا همدست و شریک جرم بوده است.

سناتور ریچارد بلومنتال افزود: افتخار می‌کنم که در شهر «بریج پوزت» در ایالت کنتیکت در کنار معترضان بودم. اکثر معترضان زیر ۳۰ سال سن داشتند که به صورت آرام و مسالمت آمیز دیدگاه‌های خود را ابراز می‌کردند و می‌گفتند این کشور باید عملکرد بهتری داشته باشد و ویروس نژادپرستی را از بین ببرد.

این سناتور دموکرات افزود: اکنون ضرورت دارد که ما درخواست‌های آن‌ها (معترضان) را بشنویم و نیز درخواست‌های مقامات پلیس را بشنویم. باید پیام‌های مثبت و سازنده نیرو‌های پلیس مینیاپولیس را بشنویم که می‌گویند مامورانی که در این حادثه متهم شدند نماینده پلیس نیستند و نشان دهنده‌ی شخصیت و حرفه‌ای گری این نیرو‌ها نیستند. مقامات پلیس می‌گویند اکنون بازگرداندن نظم به خیابان‌های آمریکا ضرورت دارد، اما لازم است که حرکتی رو به جلو داشته باشیم و تغییر در این کشور را اجرا کنیم. زمان این تغییر فرا رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
خیلی خوبه. اول با حذف اقلیت صهیونیست که قدرت و ثروت رو قبضه کردند و برای ادامه سواری گرفتن از مردم همه رو به جون هم انداختند شروع کنید. چی؟ نمیشه؟ اونا قوم برگزیده‌اند و از باقی مردم بالاترند؟ آزادی بیان خوبه ولی وقتی سیاه و سفید به هم بپرند و سرگرم جر و بحث‌های مسخره باشند؟ اگه از اون پدرسوخته‌های اصلی که این جنگ نژادی رو درست کردن انتقاد بشه درست نیست؟
آخرین اخبار