سردار هادیانفر درباره آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور در ۱۴ خرداد ماه توضیحاتی داد.

 

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهار کرد: بار ترافیکی در محور‌های غربی و شمالی کشور از روز سه شنبه (۱۳ خرداد ماه) آغاز شده است.

وی با بیان اینکه میزان تردد نسبت به مدت مشابه فقط ۱۴ درصد کاهش داشته است، گفت: بار ترافیک در محور تهران-قم به صورت نیمه سنگین در حال حرکت است.

سردار هادیانفر با اشاره به اینکه ترافیک در محور جاده امام رضا(ع) به سمت خراسان رضوی نیمه سنگین است و وسایل نقلیه در حال تردد هستند، افزود: محور‌های شمالی از شب گذشته متراکم شده اند، به طور مستمر بار ترافیکی جنوب به شمال داشتیم، اما امروز وضعیت بهتر شده است.

رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد: در محور مرزن آباد، مسیر جنوب به شمال را یکطرفه کرده بودیم، اما صبح امروز این محور نیز دو طرفه شد.

سردار هادیانفر گفت: در محور هراز، بعد از امامزاده هاشم(ع)، سمت پلور به دلیل باریک بودن راه و مشکلات فیزیکی جاده، شاهد ترافیک بودیم که همکاران در این منطقه حضور دارند و ترافیک خودروها در این محور به صورت نیمه سنگین در حال حرکت است.

رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد: در محور چالوس-مرزن آباد مسیر جنوب به شمال را یکطرفه کرده بودیم و بار مرزن آباد متراکم شد، مجبور شدیم دو طرفه کنیم و اول صبح کمی ترافیک شد و مجدد از ساعت ۱۱ محور شمال به جنوب مرزن آباد را بستیم و بار تهران به سمت شمال تخلیه شد و اکنون نیز بار مرزن آباد به جنوب تخلیه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به صورت مقطعی محور جنوب به شمال جاده چالوس مسدود است تا بار ترافیکی که در وسط محور چالوس هست باز شود و تردد به شرایط عادی باز گردد.


بیشتر بخوانید: ایجاد محدودیت تردد در آزادراه تهران-شمال تا اطلاع ثانوی

بیشتر بخوانید: توصیه پلیس به رانندگان وسایل نقلیه هنگام سفر/ ترافیک نیمه سنگین و روان در محور‌های شرق استان تهران


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار