برگزاری امتحانات پایه دوازدهم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی

مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت:امتحانات پایه دوازدهم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و جای نگرانی برای خانواده‌ها وجود نخواهد داشت.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حبیب اله رمضانی مدیر آموزش و پرورش آبادان دیروز در نشست توجیهی امتحانات حضوری پایه دوازدهم گفت: حوزه هاى برگزارى امتحانات نهايى شهرستان آبادان به منظور پيشگيرى از ابتلا دانش آموزان و همكاران  به بيمارى ویروس کرونا با رعايت دستورالعمل هاى وزارت بهداشت و درمان كشور آماده شده است.

او با اشاره به حضور مراقبین سلامت در حوزه‌های امتحانی، افزود: امنیت روانی خانواده‌ها و دانش آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است و بهترین تصمیم گیری ها جهت پیشگیری از ابتلا دانش آموزان به بیماری ویروس کرونا اتخاذ شده است تا خانواده ها کمترین دغدغه را نسبت به شرایط برگزاری داشته باشند و دانش آموزان تنها به فکر مسائل آموزشی و پاسخ به سوالات باشند.

مدیر آموزش و پرورش آبادان خطاب به اولیا و دانش آموزان عزیز گفت:  در زمان آزمون می بایست از نوشت افزار و وسایل شخصی استفاده شود و یک روز پیش از آزمون با مراجعه به سایت salamat.gov.ir   سلامت خود را بررسى، پرینت مربوطه را بهمراه داشته باشند.

رمضانی با تاکید بر استفاده از اقلام بهداشتی و حفاظتی به ویژه ماسک و دستکش توسط عوامل اجرایی و دانش آموزان، عنوان کرد: اقدامات لازم برای ضد عفونی حوزه‌های امتحانی و تهیه اقلام بهداشتی انجام شده است .

رعایت فاصله بین دانش آموزان در سالن آزمون ، برابر فاصله تعیین شده و طبق پروتکل بهداشتی از دیگر مصوبات جلسه بود.

گفتنى است امتحانات نهایی از شنبه ۱۷ خرداد ۹۹ آغاز مى شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.