سلطانی فر گفت: اقدامات خوبی برای واگذاری استقلال و پرسپولیس انجام شده و در میان دستگاه‌های مربوطه همت خوبی برای خصوصی سازی ۲ باشگاه وجود دارد.  

وزیر ورزش و جوانان: برای خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس اقدامات خوبی انجام دادیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: امروز در ادامه جلسات منظم و مرتبی که با مدیران فرابورس، سازمان خصوصی سازی و مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس داشتیم، موضوعات مربوط به روند خصوصی سازی ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال بررسی شد.

سلطانی فر درباره اقدامات صورت گرفته برای واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: خوشبختانه در ۲، ۳ هفته اخیر اقدامات خوبی در زمینه مستند سازی، بررسی حساب‌های مالی و ساماندهی بخش‌های مختلف باشگاه‌ها انجام شد. با نظارت دقیق مسئولان سازمان خصوصی سازی، به تدریج به مرحله حساس و تعیین کننده ورود سهام ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال به بورس نزدیک می‌شویم. طبق برنامه زمان بندی مصوب هیئت عالی واگذاری پیش می‌رویم و طی ۲ تا ۳ ماه آینده باید کار‌های زیادی در زمینه تهیه گزارش‌های مورد نیاز و اسناد و مدارک مربوط به املاک ۲ باشگاه انجام دهیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: کار با همین قوت و قدرت ادامه خواهد داشت. مشاوران خوبی برای امور مالی و واگذاری باشگاه‌ها به خدمت گرفتیم تا مراحل بعدی کار خصوصی سازی ۲ باشگاه را با قدرت و در چارچوب برنامه ریزی‌های صورت گرفته انجام دهیم.

او در ادامه گفت: هر ۳ شنبه جلسه داریم و در هر جلسه اقداماتی که باید طی هفته گذشته انجام می‌شد را بررسی می‌کنیم. همت جمعی خوبی در میان دستگاه‌های اجرایی مربوطه وجود دارد تا به امید خدا در سقف زمانی معین بتوانیم ۲ باشگاه را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
واقعا !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
شما که بله برای این دوتیم که هیچ برای کل ورزش ایران سنگ تمام گذاشتید.
وزیر پرسپولیسی دستت دردنکند واقعا ازتو ممنونیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
اونی که استقلال و پرسپولیس رو بخواد بخره با این وضعیت کنونی یا دیوونه شده با پولش زیادی کرده.....
آخرین اخبار