دانیال شه بخش گفت: گرفتن سهمیه المپیک شروع کارم است و هدف بعدی ام کسب مدال المپیک محسوب می‌شود.

هدفم کسب مدال المپیک است/ تاریخ اردو‌های تیم ملی مشخص نیستدانیال شه بخش ملی پوش المپیکی بوکس در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با توجه به اوضاع و شرایط کرونا تمرینات خود را پیگیری می کنیم و سعی می کنیم حداقل آمادگی خود را داشته باشیم. به هر حال کمیته ملی المپیک تصمیم نهایی را می گیرد. در حال حاضر سالن های ورزشی بسته است و برخی از رشته های ورزشی مجوز برای برگزاری تمرینات خود را دارند و برخی دیگر این اجازه را ندارند. مسئولان هنوز تصمیمی برای بازگشایی همه سالن های ورزشی را نگرفتند اما ما با استکی سرمربی تیم ملی در ارتباط هستیم و با برنامه تمرینی سرمربی تلاش می کنیم که حداقل آمادگی خود را به دست آوریم.

او ادامه داد: من اولین المپین استان سیستان و بلوچستان هستم و خیلی خوشحالم که توانستم برای شهرم تاریخ سازی کنم. هدفم از اینجا آغاز می شود و گرفتن سهمیه المپیک شروع کارم است و به امید خدا هدف بعدی ام کسب مدال المپیک محسوب می شود.

شه بخش درباره پاداش های کسب سهمیه المپیک گفت: کسانی که به ما پرداخت پاداش ها را قول داده بودند در نهایت به تعهدات خود عمل کردند و یک سری هم به قول های خود عمل نکردند و ان شاالله این اتفاق رخ بدهد. به هر حال فدراسیون بوکس زحمت خود را کشید و مسئولان ورزش استان هم به قول های خود عمل کردند و از همه افرادی که مرا حمایت کردند تشکر می کنم. به طور حتم این حمایت ها باعث افزایش انگیزه ام می شود تا بتوانم در پیکارهای بزرگ خودم را نشان بدهم.

او بیان کرد: کمیته ملی المپیک هنوز تاریخ اردوها را به ویژه برای ورزشکاران کسب سهمیه المپیک مشخص نکرده است و اکنون زیر نظر کمیته ملی المپیک هستیم. به هر حال تلاش می کنیم که به تدریج تمرینات خود را ادامه بدهیم تا زمان اردوهایمان مشخص شود و تاکنون این موضوع روشن نشده است.


بیشتر بخوانید: ماجرای ممنوعیت بوکس بانوان در استان خوزستان چیست؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار