کاخ سفید به مقصد تایتانیک + فیلم

سازنده کشتی تایتانیک در روز افتتاح این دریانورد عظیم الجثه ادعا کرد که تایتانیک را خدا هم نمی تواند غرق کند اما دیری نگذشت که این کشتی به اعماق دریا رفت.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، آمریکا کشوری است که ادعای شکوه دارد، ادعای عظمت دارد و ادعای قدرتی به رقیب دارد اما این ادعاها انسان را یاد جملات سازنده کشتی تایتانیک می اندازد.

کشتی تایتانیک در زمان خود از عظمت بالایی برخوردار بود اما دچار سرنوشتی باور نکردنی شد و در اولین سفر خود به اعماق دریاها رفت. وضعیت امروز آمریکا هم به گونه ای است که پیش بینی می شود این کشور چند سال آینده را نخواهد دید.

 


بیشتر بخوانید: سوختن خیابان‌های آمریکا در آتش خشم سیاه‌پوستان


 

 

 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سربازخونخوار
۱۲:۳۸ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
آمریکا و تمام افسران تصمیم گیرنده اش به زودی نخواهند توانست شورتشان را مدیریت و برنامه ریزی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
ظلم پایدار نمیمونه ،این سنت الهیه
Iran (Islamic Republic of)
علـی خـانـی
۲۰:۳۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
حقـیقـتـا امـام خـامنـه ای جهـان بیـنـی فـوق العـاده ای دارند و هـر مسئلـه ای کـه در طول ایـن 31 سـال رهبـری شـان پیـش بینـی کـرده اند ریـز بـه ریـز اتفـاق افتـاده اسـت. زمـانـی کـه رهـبـر عـزیـز افـول آمریکـا را پیش بینـی کـردند چقـدر غـرب پـرستـان و لیبـرال هـا ایـن حـرف را بـه سخـره گـرفتنـد و گفتند کـه مـا مشکـلـات خـودمـان را بتـوانیـم حـل کنیـم خیلـی کـار بـزرگـی کـرده ایـم و چـه کـار بـه آمـریکـا داریـم. امـا اهمـگ هـا نمـی دانند کـه تمـام مشکـلـات داخلـی کشـور مـا بـه دلیـل مـدیـریـت لیبـرالـی و غیـر انقـلـابـی اسـت. امـا امـروزه بـه خـوبـی مـی بینیـم هـر جـایـی کـه مسئـولـان کشـور بـه سخـنـان ولـی فقیـه بـی تـوجهـی کـردند مشکـلـات پیش آمد و هـر جـایـی کـه طبـق نظـر ایشـان عمـل شـد پیشـرفـت هـای فـراوانـی حـاصـل شـد مـانند بخـش هـای نظـامـی ، دفـاعـی و امنیتـی و اطـلـاعـاتـی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
هر چیز و کاری که برای خدا نباشد فانی است دیر یا زود
Iran (Islamic Republic of)
امیر رضا
۱۹:۴۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
شهید ابومهدی المهندس : آمریکا به دست خود ترامپ نابود می شود