سرنوشت تیم والیبال سبزجامگان پیام مشهد به علت بدهی‌های معوقه، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سالن والیبال مهران مشهد که خانه والیبال دوستان، مشهدی است مدتهاست در سکوت مطلق فرو رفته است، گویا این ورزش جذاب و پرطرفدار که مدتی به خاطر کرونا در تمام جهان به حالت تعطیل درآمده بود قرار است در مشهد به طور کامل و این بار به دلایل مالی تعطیل شود.

علی شیخ الاسلام  مدیرعامل تیم والیبال پیام گفت: این تیم ۲ میلیارد بدهی از سال‌های ۹۸ و ۹۷ دارد و با توجه به ناتمام ماندن لیگ امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، تا پرداخت کامل بدهی‌های معوق خود قادر به ادامه بازی در لیگ آینده سطح اول والیبال کشور نیست.
او ضمن اشاره به استعداد‌های فراوان جوانان والیبالیست مشهدی افزود: تا پانزدهم تیرماه فرصت دارد تا بدهی‌های تیم خود را پرداخت کند، با توجه به اینکه خراسان قطب اقتصادی کشور است انتظار می‌رود مدیران صنایع مختلف به کمک این رشته پرطرفدار ورزشی بیایند تا مانند گذشته سالن مهران را لبریز از جمعیت ببینیم.

 تیم والیبال پیام در فصل ۹۷ با ارائه بازی‌های خوب به مقام پنجم لیگ برتر دست یافته بود، اما به دلیل مشکلات مالی در فصل ۹۸، تا هفته هفدهم به مقامی بهتر یازدهم نرسید.

انتهای پیام// ر.ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.