معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: شهرستان مرزی قصرشیرین یکی از مناطق حساس، مهم و راهبردی استان کرمانشاه است که به واسطه مرز‌های پرویزخان و خسروی و مبادلات مرزی با کشور عراق، قابلیت‌های زیادی دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهرداد سالاری روز سه شنبه در آیین معارفه شهردار قصرشیرین در محل فرمانداری این شهرستان باتسلیت ایام ارتحال امام راحل، گفت:  بزرگراه کربلا، آزادراه خسروی و شبکه ریلی سه طرح بسیار مهم هستند که هم اکنون در دست اقدام است و در توسعه استان کرمانشاه بسیار مهم و مبنای توسعه برای عملیات لجستیک است.

او اظهار داشت: انجام شبکه ریلی از کرمانشاه تا اسلام آبادغرب هم اکنون ۶۰ درصد پیشرفت دارد که این شبکه تا مرز خسروی و از خسروی به عراق و از آنجا تا بندر لاذقیه کشور سوریه را به هم وصل می‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: درصورت اتصال استان کرمانشاه به شبکه ریلی در بلندمدت می‌تواند نقش مهمی در توسعه منطقه داشته باشد.

سالاری با بیان اینکه هم اکنون در مرز‌های خسروی و پرویزخان اقدام‌های بسیار خوبی صورت گرفته گفت: بعد از جنگ بازسازی خوبی در شهرستان صورت گرفته و رویداد مهم اربعین نیز سال گذشته به خوبی در این منطقه انجام شد.

او در ادامه اضافه کرد: شهرداری باید به درآمد‌های پایدار توجه کند و مساله اشتغال مردم مورد توجه قرار می‌گیرد که دولت در این زمینه کمک خواهد کرد.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: تلاش مجموعه مدیریت شهرستان قصرشیرین در پیگیری طرح‌های عمرانی قابل قدردانی است و در زمینه پروژه‌های عمرانی نیز به قصرشیرین کمک می‌کنیم و استاندار کرمانشاه توجه خاصی به توسعه این منطقه دارد.

سالاری ادامه داد: انتخاب شهردار قصرشیرین فردی از بدنه شهرداری و آشنا به امور است که امیدواریم ثمره انتخاب عمران و آبادانی برای شهرستان باشد، زیرا قصرشیرین علاوه بر شهر مرز‌ها را دارد که بار مشکلات آن نیز به شهرداری بر می‌گردد.

او گفت: با توجه به شرایط خاص قصرشیرین و خرابی دوران جنگ و مهاجرت این مردم نسبت خدمات حوزه شهرداری به مردم مطلوب نیست و جزء کم تراکم‌ترین شهر‌های استان است که برای پوشش این خلاء دولت به این مجموعه کمک می‌کند.

 

حکم انتصاب «عباس کرمی» که برای تصدی پست شهرداری قصرشیرین از سوی شورای شهر به استان معرفی شده بود، هشتم خرداد جاری از سوی هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه تایید شد و امروز این حکم توسط معاون امور هماهنگی استاندار کرمانشاه تقدیم او شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.