مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان، هفته محیط زیست را فرصتی مناسب جهت تنویر افکار عمومی و جلب مشارکت همگانی و حمایت از صنایع سبز دانست.

 محمد جواد اشرفی مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستاندر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ، هفته محیط زیست را فرصتی مناسب جهت تنویر افکار عمومی و جلب مشارکت همگانی و حمایت از صنایع سبز دانست و گفت: با توجه به شعار امسال که جهت تولید حفظ محیط زیست برای توسعه پایدار ایران نامگذاری شده است، برنامه‌هایی در زمینه صنعت سبز و توسعه پایدار باید دیده شود.

او افزود: توجه به مشارکت مردمی و سازمان‌های مردم نهاد در جوامع محلی و برگزاری و بررسی مشکلات زیست محیطی در نشست‌های مشترک از برنامه‌های مشترک و مشارکت دوستداران محیط زیست در این هفته است.

اشرفی بیان داشت: این نشست‌ها به صورت حضوری و ویدیو کنفرانس در طول هفته برگزار خواهد شد و برنامه‌های بهره برداری از سیستم سنجش آلودگی هوا و افتتاح طرح‌های زیست‌محیطی در صنایع و آغاز به کار پروژه‌های زیست‌محیطی جهت احیای تالاب‌ها  است که تأمین حق آبه یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که باید در طول این هفته مورد بررسی قرار گیرد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان تصریح کرد: تقدیر از فعالان محیط زیست، محیط بانان و تلاشگرانی که در راستای حفاظت از محیط زیست و تنوع زیستی اقدامات شاخص انجام داده‌اند از برنامه‌های دیگر این هفته خواهد بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.