رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شوش از اهدا ۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

نوعروسان شوشی صاحب جهیزیه شدندصادق ساعدی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شوش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ازدواج سنتی پسندیده و میراثی گرانبها از پیامبر اکرم (ص) است که انجام آن آثار روحی و معنوی زیادی برای فرد و جامعه به دنبال دارد.

او افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و هزینه‌های هنگفت ازدواج، تهیه و اهدا جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان در دستورکار قرار گرفت.

ساعدی اظهار داشت: امروز سه شنبه ۱۳ خردادماه با حضور امام جمعه شوش و فرماندار شهرستان ۱۳ سری جهیزیه شامل؛ یخچال، اجاق گاز، سرویس ظروف آشپزخانه، ماشین لباسشویی، جارو برقی، پتو و فرش به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال با مشارکت کمیته امداد، خیرین و نیکوکاران و موسسه خیریه حضرت رقیه سلام الله علی‌ها به نوعروسان اهدا گردید.

این مقام مسئول تصریح کرد: خیران و نیکوکاران بازوان توانمند کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند و با همراهی و همکاری آن‌ها می‌توان قشر ضعیف و نیازمند جامعه را توانمند کرد و جا دارد از همه کسانیکه در تامین مایحتاج نیازمندان و مددجویان کمیته امداد ما را یاری می‌دهند تشکر نمایم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.