نماینده تهران در مجلس گفت: بودجه سه قوه روند صعودی داشته و این افزایش از مابقی نهاد‌ها بیشتر بوده است، دیوان محاسبات این موضوع را منتشر کند.

بودجه سه قوه کشور روند صعودی داشته است/ معاونان پارلمانی در امور کمیسیون‌ها دخالت نکنندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالحسین روح الامینی، نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم خطاب به همتی رئیس بانک مرکزی گفت: اگر مجلس در رأس امور است بسیاری از مجوز‌ها و دستور‌های شورای هماهنگی قوا را به مجلس بازگردانید و به حداقل برسانید.

او ادامه داد: این شورا برای مواقع ضرورت است.

روح‌الامینی تصریح کرد: در مدیریت بهینه منابع فراموش نشود که این منابع دیرهنگام بازگشت و سرنوشت بعضی از آنها معلوم نیست.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اظهار کرد: وقتی در دوران کرونا ثبت سفارش‌ها دو روزه قابل انجام است، چرا صنایع دیگر کشور مانند دارو ۶ ماه تا یک سال در بروکراسی بانک مرکزی می‌مانند؟

او تخصیص قطره چکانی ارز در ماه‌های آخر سال ۹۸ را بلای جان صنایع دانست و گفت: مشکلات آینده صنعت‌ها امسال ناشی از اتفاق مذکور است.

روح الامینی اظهار کرد: چرا باید کامیون‌ها ماه‌ها در مرز بمانند و صادرات کشور با مشکل مواجه شود؟ کرونا نشان داد بسیاری از قوانین دست و پاگیر را می‌توان کنار گذاشت.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به چند برابر شدن بودجه سه قوه کشور اشاره کرد و گفت: از دیوان محاسبات می‌خواهم این موضوع را منتشر کند، بودجه سه قوه روند صعودی داشته و این افزایش از مابقی نهاد‌ها بیشتر بوده است.

او در پایان تأکید کرد: دولت به وظایفش برسد و مدیریت مجلس را به خود ما واگذار کند، همچنین معاونان پارلمانی در امور انتخابی کمیسیون‌ها دخالت نکنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار