انقلاب اسلامی ایران الگوی بسیاری از کشورها برای رهایی از استکبار

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: انقلاب اسلامی ایران الگوی بسیاری از کشورها برای رهایی از استکبار است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در مراسم گرامیداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در مصلای رشت که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد با اشاره به قیام امام خمینی (ره )علیه دیکتاتوری و رژیم فاسد شاهنشاهی گفت  : امام راحل در مسیر این حرکت انقلابی تمام سختی ها را به جان خرید تا استقلال و سربلندی را برای ایران اسلامی به ارمغان بیاورد.

او افزود : آنچه که سبب جای گرفتن امام خمینی (ره) در اندیشه ها و دل ها شد نیت پاک و الهی این رهبر فرزانه بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت : تجربه بیش از چهل ساله انقلاب نشان داده است دشمنان با تمام امکانات در تلاشند تا راه امام را منحرف کنند اما غافل از اینکه این مسیر الهی انحراف ناپذیر است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه ، از اهداف مهم امام راحل رضوان الله تعالی علیه احیای اسلام ناب محمدی بود ،گفت : صدور آرمان های انقلاب اسلامی ایران راهی برای نجات ملت هاست که الگویی بسیاری از کشورها برای رهایی از استکبار است.

او در ادامه به ناآرامی های چند روز اخیر در کشور آمریکا هم اشاره کرد و افزود : همه این تحولات پرده از واقعیت های کشوری برمی دارد که خود را مدعی عدالت در جهان می داند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه، به اذعان بسیاری از اندیشمندان جهان، ایران کشوری ابرقدرت است گفت: در دوره ای که هیچ کس جرأت شلیک حتی یک گلوله به سرباز آمریکایی را ندارد این ایران بود که به بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در خاورمیانه حملات موشکی کرد.

آیت الله فلاحتی در ادامه بر انقلابی بودن و انقلابی ماندن مسئولان تأکید کرد و افزود: مسئولان و مدیران با اتکا به توان داخلی و اعتماد و اهتمام ملی با تمام توان برای پیشرفت کشور و خدمت به مردم گام بردارند.

او یاد و خاطره آیت الله شهید احسانبخش نماینده فقید ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت و همچنین شهدای قیام  ۱۵خرداد به ویژه روحانی شهید  یونس رودباری را نیز گرامی داشت.

 در مراسم گرامیداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران سوگواری هم شد.

 

 

انتهای پیام / م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.