مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به مناسبت رحلت امام خمینی (رحمت الله علیه) و قیام ۱۵ خرداد پیام صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به مناسبت رحلت امام خمینی (رحمت الله علیه) و قیام ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.

در متن پیام چنین آمده است:

«۱۴ خرداد روز ماتم در عزای والا مردی است که بازیابی هویتمان در سایه تدبیرش حاصل شد و مهم‌ترین نتیجه سال‌ها تلاش فکری و جهادی ایشان در عرصه احیای دین و اصلاح جامعه یعنی پیروزی انقلاب اسلامی را شاهد بودیم.

امام خمینی (رحمت الله علیه) آزادمردی بی مانند بود که فکر و اندیشه متعالی او و روش و منش وی دنیای تشنه عدالت و حق خواهی را درهم نوردید.

امام خمینی (رحمت الله علیه) ثابت کرد که اسلام زنده است و می‌تواند مبنای نظامی اجتماعی قرار گیرد.

او افکار خفته جهان اسلام را بیدار کرد و اندیشه‌های اسلام ناب را در مسئله حکومت و نظام اسلامی به جهان و جهانیان معرفی کرد.

چهاردهم خرداد ماه، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار نور است که بر بلندای تاریخ، سرود فتح و ظفر سر داد و امید را در دل ستم دیدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید؛ روزی که ملت بزرگ ایران و حتی مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود صاحب عزا شدند.

اینجانب ضمن تسلیت ۱۴ خرداد، سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه)، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران با وفایش در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، امیدوارم با پاسداری از آرمان‌های والای بنیان گذار جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا و تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش تلاش نماییم.»

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار