رئیس‌جمهور آمریکا تظاهرکنندگان معترض به نژادپرستی در این کشور را به جنایت علیه خدا متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الجزیره، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، با اعلام اینکه او رئیس‌جمهور نظم و قانون است، تظاهرکنندگان در این کشور را به جنایت علیه خدا متهم کرد.

او در اظهاراتی معترضان به نژادپرستی را به بهره‌گیری از خشونت متهم کرد و گفت: «این‌ها اقدامات اعتراضات مسالمت‌‌آمیز نیست. این‌ها تروریسم داخلی است. نابودی جان‌ها و ریختن خون‌ بی‌گناهان توهینی به انسانیت و جنایتی علیه خداست.»

رئیس‌جمهور آمریکا افزود: آمریکا نیاز به خلق و آفرینش دارد، نه تخریب و ویرانی. آمریکا نیاز به همکاری دارد، نه توهین و تحقیر. آمریکا نیاز به امنیت دارد نه اغتشاش. آمریکا نیاز به بهبود دارد، نه نفرت و دشمنی. آمریکا نیاز به عدالت دارد، نه هرج و مرج و بی‌نظمی. ما صددرصد موفق خواهیم شد. کشور ما همیشه پیروز است.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که ترامپ پیشتر هم معترضان را «اراذل و اوباش» خوانده بود. او اخیرا هم گفته است: «از همه اختیارات قانونی خود برای پایان دادن به ناآرامی در کشور استفاده خواهم کرد و از نیرو‌های گارد ملی خواسته‌ام تا به تعداد کافی در ایالت‌های مختلف مستقر شوند.»

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
حالا که کم آورده دست به دامن معنویات شده؟ عمروعاص زمانه.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۵۷ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
ترامپ: اعتراضات کنونی جنایتی علیه خداست! !!! .
خفشو مردک روانپریش ترامپ ملعون تروریست نمی دونستیم نژادپرستان فراعنه برده داران شکنجه گران ظالمین و ستمگران دیکتاتورهای مستکبرین بی عدالتهای بی حقوق بشرهای رذل و پست فطرت غارتگران متجاوزین به حق و حقوق شهروندان رنگین پوستان جنایتکاران فاسدین فاسقین دزدان کلاهبرداران قالتاق شالتاقهای دروغگوهای باجگیران کودک آزاران کودک کشان مظلوم کشان تروریستهای اشغالگران مملکتهای مظلوم توطئه گران فتنه گران شامورتی بازان قماربازان حرام خوران جانی های روانپریش نمایندگان خداوند جل جلاله عادل بر روی کره زمین هستند!!! فقط باید بهت بگیم خفه شو کثافت شیطان صفت دهن کثیفت رو ببند آشغال کله موذی تو و امثال تو و دارو دسته اراذل و اوباشت فقط نمایندگان ابلیس ملعون بر روی کره زمین هستید که جهان رو نا امن کردیت باعث هر خشونت و جنگ و ناعدالتی هستید در کل جهان فاشیستهای تبهکاران مجرمین اهل جهنم اسفل السافلین شماها رو باید هرچه سریعتر پاکسازی کنند و به زباله دان تاریخ بشریت بی اندازنتان ملعونین خبیث . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
هادی حرف حق
۱۷:۰۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
احمق یعنی ترامپ.تو رو چه به خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
حداقل يه أيه از انجيل رو بخون كه بتوني ادعاي اين حرفا رو بكني
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
نابودی جان‌ها و ریختن خون‌ بی‌گناهان توهینی به انسانیت و جنایتی علیه خداست !!!!!!!!! تو که شب روز فرمان قتل و کشتن مردم یمن و سوریه و عراق و لیبی و لبنان و افغانستان و فلسطین وووو را می دهی و کشتی کشتی سلاح ها کشتار انسانها را به تروریست ها و ادمکشان بین المللی مث آل سعود و بن سلمان و نتانیاهو ووو می دی کجای این حرف هستی؟؟ فرمان شهادت بهترین خلق خدا سردار سلیمانی جنایت علیه خدا نیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
اون وقت کدوم خدا؟؟
منظور خودت هستی؟؟؟؟
شما ببین درد مردم ات چیه و اونها رو رفع کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
خنده دارترین دوره بشریت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
ترامپ و پلیس امریکا مومن و خدا دوست شدن
مردم هم منافق شدن
جمهوری مسیحی امریکا مبارکشون باشه
اگر شمشیر عدالت دست ترامپ باشه ، ظالمان ازاد میشوند
و مظلومان اعدام میشوند
مانند همین جنایت چند روز قبل که دیدید
آخرین اخبار