مقدم مشکلات منطقه ۱۳ شهرداری تهران را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید مقدم رابط منطقه ۱۳ شهرداری تهران که برای گزارش در صحن دویست و هفدهمین جلسه شورای شهر تهران حاضر شده بود، گفت: در منطقه ۱۳ چهارراه تهرانپارس به عنوان شاه راه شرق تهران که دروازه ورود و خروج شمال و شرق تهران شناخته می‌شود متاسفانه حال و روز خوشی ندارد.

رابط منطقه ۱۳ شهرداری تهران افزود: باید به این نکته اشاره کنم مسائلی مانند آلودگی صوتی، کمبود میادین میوه و تره بار، تعریض خیابان پیروزی، نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو، بافت فرسوده، سد معبر و کمبود سرانه‌های فرهنگی و اجتماعی از بزرگترین مشکلات منطقه ۱۳ است.

مقدم ادامه داد: یکی دیگر از مهمترین مشکلات دیوار صوتی اتوبان شهید بابایی است که میزان آن بسیار محدود است و امیدواریم با تأمین بودجه این میزان دیوار صوتی نیز کشیده شود تا مشکلات ساکنان محدوده اتوبان شهید بابایی حل شود.

او در تشریح اقدام‌شورایاری گفت: پیگیری احداث میدان میوه و تره بار را دنبال کردیم و سال گذشته ۳ میدان میوه و تره بار نهایی شد و در حال حاضر نیاز میدان میوه و تره بار محله تنها ۳ میدان است.

رابط منطقه ۱۳ شهرداری تهران افزود: برگزاری جلسه دبیران کار گروه تخصصی، تهیه بسته معیشتی و حمایتی و توزیع آن بین شهروندان از دیگر اقدام‌های شورایاری منطقه ۱۳ است و باید اعلام کنم فردی نیازمند در سطح منطقه نداریم که بسته معیشتی دریافت نکرده باشد.

مقدم ادامه داد: خواسته من از مدیران شهری این است که اگر در منطقه ۱۳ حاضر می‌شوند اطلاع دهند تا ما آن‌ها را در یک جلسه دوستانه و صمیمی ببینیم و من اعلام می‌کنم خواسته ما تنها دیدن مدیران شهری برای بیان مشکلات است.

او بیان کرد: دیوار پادگان نیروی هوایی با ۶ محله تلاقی دارد که این تلاقی در محله بن بست شدید ترافیکی ایجاد کرده است و امیدوارم این پادگان از منطقه ۱۳ خارج شود.

رابط منطقه ۱۳ شهرداری تهران با اشاره به مشکلات ترمینال شرق بیان کرد: اگر ترمینال شرق برچیده شود، بسیاری از مشکلات ترافیکی محدوده ترمینال حل می‌شود و در ادامه نیز باید به دنبال بازگشایی خیابان امام حسین (ع) و میدان ۱۷ شهریور باشیم.


بیشتر بخوانید: تلفیق حکومت دینی با مردم‌سالاری راز موفقیت امام خمینی (ره) / امام خمینی تصویری دیگر از اسلام به جهان نشان داد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بینام
۱۰:۲۱ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
با سلام
برای حل بحران محدوده شهدا بهتر بود بجای بستن خیابان ۱۷ شهریور ومیدان امام حسین پشت اداره برق را پیا ه راه میکردند و خ پیروزی تا انتها دو طرفه میشد ، ازدحام وحشتناک در محدوده اداره برق میدان شهدا بخاطر بسته بودن انتهای خیابان پیروزی است، این طواف که خودرو ها انجام میدهند به نظر اینجانب بیخود است ،مشکل انتهای خیابان پیروزی است که یه طرفه شده
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
بینام
۲۱:۰۲ ۳۱ تير ۱۳۹۹
با سلام
فکر کنم ۱۰ سالی میشه که برای خروج پادگان تصمیم گیری شده ولی از اجرا به نفع شهروندان محلات خبری نیست ظاهرا، حوصله مردم سر رفت ،وعده ندهید عمل کنید
آخرین اخبار