مهرواره‌ی «عکس نوشت» شعر یا داستان کوتاه بر اساس عکس تا ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  شرکت کنندگان این مهرواره که اعضای نوجوان و ارشدانجمن‌های عکاسی و شعر و داستان کانون در سراسر کشور هستند، تا ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند. 

در این مهرواره، روایت‌ها می‌تواند از سفره افطار تا سجاده نماز، دستگیری از نیازمندان، یاری و کمک رساندن به خانواده، دوستان، همسایگان، آشنایان، شاد کردن کودکان و خانواده افراد نیازمند و بیمار، پزشکان، پرستاران و کادر درمان، مهربانی با طبیعت، گیاهان و جانوران و از هر کجا و هر لحظه‌ی ماه مبارک رمضان باشد.

بر این اساس اعضای انجمن عکاسی باید با توجه به موضوع «ماه مهربانی و همدلی» با دوربین یا گوشی تلفن همراه عکاسی کنند، سپس فایل‌های عکس‌های منتخب در گروه‌های مجازی انجمن شعر و داستان به اشتراک گذاشته می‌شود تا اعضای ادبی با الهام گرفتن از عکس‌ها، شعر یا داستان کوتاه بنویسند و پس از بررسی اولیه، فایل عکس‌ها و شعر و داستان‌های منتخب در سایت پیک امید به نشانی omid.kpf.ir بخش فراخوان مهرواره «عکس نوشت» بارگذاری می‌شود.


بیشتر بخوانید:  رونمایی از صفحه اختصاصی فهما در خراسان جنوبی


هر عضو می‌تواند حداکثر ۳ اثر را با بیان مشخصات کامل خود همچون نام و نام‌خانوادگی، تاریخ تولد، عنوان اثر، نام استان، نام شهر و مرکز، نام انجمن، نوع دوربین یا مدل گوشی تلفن همراه ارسال کند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.