فدراسیون جهانی والیبال درصدد است تا پنج دیدار جذاب والیبال در سال‌های اخیر را از سایت یوتیوب پخش کند که دیدار ایران و کره جنوبی از جمله آن‌ها است.

به گزارشخبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون جهانی والیبال درصدد است تا پنج دیدار جذاب والیبال در سال‌های اخیر را از سایت یوتیوب پخش کند که دیدار تیم‌های ایران و کره جنوبی در رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو در کشور چین، از جمله آن‌ها است.


بیشتر بخوانید: مطالبات کولاکوویچ پرداخت شد/ تشکر داورزنی از مربی مونته نگرویی


مسابقه تیم‌های پرو و کنیا در جام جهانی ۲۰۱۶ زنان، ایتالیا و آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۶ مردان، چین و هلند در گرند پریکس ۲۰۱۷ و فرانسه و برزیل در قهرمانی جهان ۲۰۱۶ از دیگر بازی‌های جذاب از نظر فدراسیون جهانی والیبال است.

انتهای پیام/

برچسب ها: دنیای ورزش ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هوادار واليبال
۲۰:۴۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
اين بازي نفس گير تيم ملي كره جنوبي را از ايران قوي تر ظاهر شد و نشان داد كره جنوبي آماده تر از ايران است و براي كسب سهميه المپيك با قدرت تمام ظاهر شد فقط يك وقفه كوچك توسط پاسور باهوش و مستعد ايران در بازي كه مي بايست كولاكوويچ اينكار را با نكته سنجي و درايت انجام دهد در عين ناباوري نكرد و در لحظات استثنايي معروف اين كار كرد و بازي باخته را برنده شديم . آيا مربيان ايراني به اين دانش و تخصص در لحظات حساس و بحراني آگاهي دارند . كره جنوبي و ژاپن در صدد هستند خودشان را در آسيا و جهان نشان دهند و با كمي تعلل در انتخاب مربي داخلي و خارجي همه بافتها پنبه خواهد شد ... مربي خارجي گزينه اول باشد .
آخرین اخبار