رئیس کل دادگستری گلستان گفت: گلستانی‌ها در گلریزان مجازی ماه مبارک رمضان ۶۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد کمک کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هادی هاشمیان گفت: برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ماه مبارک رمضان امسال، جشن‌های حضوری گلریزان برگزار نشد و از طریق فضای مجازی برای مشارکت مردم در این کار خداپسندانه، فراخوان منتشر کردیم و خوشبختانه استقبال مردم چشمگیر بود.

هاشمیان ادامه داد: با وجود کمک‌های مومنانه و شرایط بیماری کرونا، هم استانی‌های نیکوکار امسال هم زندانیان نیازمند را تنها نگذاشتند و از طریق فضای مجازی ۶۰۰ میلیون تومان کمک کردند که دو و نیم برابر گلریزان پارسال است.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این کمک‌ها به ستاد دیه فقط برای کمک به آزادی مددجویان دیون مالی و جرایم غیرعمد هزینه می‌شود.

هادی هاشمیان افزود: گلریزان مجازی کمک به زندانیان نیازمند همچنان ادامه دارد و مردم می‌توانند ماهانه با پرداخت ۱۰ هزار تومان از طریق شماره گیری کد دستوری #۷۷۷۷۰۱۷*۷۸۰* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۸۴۳۹ و یا شماره حساب ۰۱۰۶۰۰۲۹۷۵۰۰۵ به نام ستاد دیه استان در این کار خیر مشارکت کنند.

۲۳۳ زندانی جرایم غیرعمد و مالی در زندان‌های استان چشم انتظار کمک خیران برای آزادی هستند.
 
انتهای پیام / ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.