رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد گفت: فضای فرهنگی و هنری مهاباد نسبت به شهر‌های دیگر از سرانه فرهنگی کمتری برخوردار است.

سیامند جوانبخت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد با بیان اینکه سرمایه گذاری باید در بخش فرهنگی صورت گیرد،  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: جهت تحقق اهداف هنرمندان و حمایت از آن‌ها نیاز است بخش خصوصی وارد عمل شود.

او با بیان اینکه، فضای فرهنگی و هنری مهاباد نسبت به شهر‌های دیگر از سرانه فرهنگی کمتری برخوردار است، تصریح کرد: نبود فضای فیزیکی برای هنرمندان فعال این شهرستان یکی از دغدغه‌های موجود می‌باشد که نیاز است جهت ایجاد مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان اقدامی صورت گیرد.

جوانبخت همچنین ادامه داد: فعالیت فرهنگی و هنری مهاباد در کلیه حوزه‌های، سینما، نمایش، تجسمی، خوشنویسی بی نظیر است و این نشان از علاقه هنرمندان نسبت به هنر این شهرستان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد از متولین امر فرهنگی و هنری آذربایجان غربی درخواست کرد: با توجه به فعالیت چشمگیر هنرمندان شهرستان در رفع نبود، گالری، بازگشایی سینما، ساخت مجتمع فرهنگی و هنری، ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم و عکس با محوریت مهاباد همانند همیشه کمک حال هنرمندان شهرستان مهاباد باشند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.