رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر از شناسایی ۳۶ مورد تجاوز به حریم راه‌ها در شهرستان کوثر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی آزاد، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر در بازدید از محور کوثر-سرچم گفت: با فعالیت گشت راهداری در محور‌ها از ۳۶ مورد تجاوز به حریم راه‌ها و ساخت وساز غیر مجاز در شهرستان کوثر در دو ماهه گذشته جلوگیری شده است.

او افزود: تا کنون ۳۰ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ، با دستور قضایی ۶ مورد ساخت و ساز غیر مجاز قلع و قمع و ۷ عدد از تابلو‌های غیرمجاز نیز از سطح جاده‌های این شهرستان برچیده شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر در راستای خدمات رسانی به روستاییان و بهسازی راه‌های روستایی از تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ راه‌های شنی و خاکی ۱۵ روستا بطول ۴۵ کیلومتر خبر داد و تصریح کرد: در مدت یاد شده راهداران زحمتکش دیار سبلان ۶ کیلومتر از کانال‌های طرفین جاده روستایی احمد بیگ و هوانشاق را که بعلت وقوع سیلاب مسدود شده بود بازگشایی و در قالب طرح ابرار لایه زیر اساس راه روستایی الو -النکش را اجرا کرده اند.

آزاد در جهت ارتقای ایمنی راه تجدید و اصلاح خط کشی خط وسط ۴۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان را در دو ماهه گذشته یادآور شد و اظهار کرد: راهداران با استفاده از ۳۰۰ تن آسفالت سرد و گرم جاده‌های شهرستان کوثر را لکه گیری کرده اند.

او بازسازی و نصب ۲۳۳ شاخه گاردریل، شستشوی ده هزار عدد علایم راهداری، رنگ آمیزی ۷۰۰ عدد از پایه تابلو‌ها، بازگشایی ۸۰ کیلومتر از کانال‌های طرفین و پاکسازی آن‌ها و همچنین رنگ آمیزی ۲۰۰ متر از سرعتکاه‌ها را از اقدامات دیگر راهداری شهرستان کوثر در دو ماهه گذشته عنوان کرد و گفت: در مدت یاد شده سیستم روشنایی سه راهی گیوی-فیروز آباد به تعداد ۵ اصله برقرار شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر از انجام ۸۰۰ کیلومتر باند برفروبی در فصل بارش توسط راهداران زمستانی خبر داد و افزود: راهداران شهرستان کوثر با استقرار شبانه روزی در راهدارخانه‌ها و با استفاده از ۲۰۰ تن نمک پاشی نسبت به بازگشایی محور‌ها در اسرع وقت اقدام کرده اند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.