دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات و انجمن سنگ این شهرستان سه تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان محلات و اعضای انجمن سنگ شهرستان محلات سه تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه و انجمن سنگ امضاکردند.

امضای سه تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد انجمن سنگ محلات

 این ۳ تفاهم نامه از سوی سروش رئیس انجمن سنگ محلات و باقری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و محلات، نمایندگان صنایع صنعتی ماشین سازی و هپکو اراک، رئیس خانه معدن، جمعی از معدن داران و کارخانه داران، اداره صمت محلات به امضا رسید.

همکاری در خصوص ایجاد سرای سنگ در محلات، همکاری در تهیه شناسنامه صادراتی سنگ‌های تزئینی معادن استان مرکزی و همچنین تفاهم‌نامه در خصوص ادامه تحصیل کارکنان معادن و صنایع سنگ شهرستان محلات و خانواده آنان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات ۳ تفاهم‌نامه‌ای بود که بین مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات و انجمن سنگ محلات منعقد شد.

همچنین حاضران پس از جلسه تفاهم نامه و بررسی و تبادل نظر در خصوص مسایل و مشکلات صنایع سنگ شهرستان محلات، مزار دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات را گلباران کردند.

پس از گلباران مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات با حضور مسئولان کلنگ احداث عملیات نماد شهدای گمنام در این دانشگاه به زمین زده شد.

محلات و شهرنیم ور در جنوب استان مرکزی، قطب تولید سنگ نمای کشور محسوب می‌شوند به طوری که سه درصد از تولید سنگ و ۱۲ درصد از تولید سنگ تراورتن را در دنیا به خود اختصاص داده اند.

کارخانه‌های فراوری سنگ محلات سالانه حدود دو میلیون مترمربع سنگ تولید می‌کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.