سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ظرفیت بیمارستان ها در حد فعلی است و بیشتر از آن برای ارایه خدمات با مشکل مواجه می شویم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول‌نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بیمارستان‌ها تنها با ظرفیت کنونی خود قادر به ارایه خدمات هستند. از مردم خواستاریم نکات بهداشتی رعایت کرده و برای رفتن به سازمان‌ها و ادارات حتما از ماسک و سپس مواد گندزدا استفاده کنند.

او افزود: بیماران کرونایی به ۲ دسته سرپایی و بستری تقسیم می‌شوند که بیشتر آنان نیز بدون علایم و سرپایی هستند که به قرنطینه خانگی می‌روند. ضمن آنکه تعداد این دسته از بیماران از ۲۴ اردیبهشت شیب ملایمی را تجربه کرده و طی ۲ هفته پیش تقریبا ثابت بوده است.

ابول نژادیان بیان کرد: کادر پزشکی و پرستاری در حال ارایه خدمات هستند و در بخش‌های عادی و مراقبتی با مشکلی مواجه نیستیم. لازم به ذکر است که میزان تست کرونا در خوزستان افزایش یافته و تلاش می‌شود به ۳ هزار در روز برسد همچنین ۲ آزمایشگاه دیگر در شهرستان‌ها به بهره برداری برسد.

تعداد مبتلایان به کرونا در خوزستان طی هفته های اخیر با رشد سریعی روبرو شده به طوری که به گفته مسئولان وزارت بهداشت یک چهارم دچار شدگان کرونا در کشور خوزستانی هستند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.