روشن‌چشم با اشاره به اهداف آمریکایی‌ها و همراهانش برای درخواست حذف حساب‌های کاربری رهبر انقلاب گفت: توییتر بستری برای مبارزات نرم در راستای دیپلماسی عمومی به حساب می‌آید.

توییتر بستری برای مبارزات نرم در راستای دیپلماسی عمومی استحامد روشن‌چشم، کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اهداف آمریکایی‌ها و همراهانش برای درخواست حذف حساب‌های کاربری رهبر انقلاب اظهار کرد: با توجه به سطح جدید ارتباطات به ویژه تبادل اطلاعات در قالب مجازی امروز ارتباط مستقیمی بین اندیشه و انسان‌ها برقرار شده است.


بیشتر بخوانید: واکنش آشنا به درخواست حذف حساب‌های کاربری رهبر انقلاب از سوی رژیم صهیونیستی


کارشناس مسائل بین‌الملل  گفت: توییتر به عنوان یک شبکه گسترده ارتباطی توانسته بستری برای مبارزات نرم در دنیای دیپلماسی عمومی باشد؛ به طوری که غالب سیاستمداران بیش از آنکه به دیپلماسی رسمی متوسل شوند ترجیح می‌دهند که یک ارتباط مستقیم با جوامع هدف ایجاد کنند و میزان نفوذ دیپلماسی عمومی را افزایش دهند.

روشن  چشم بیان کرد: به تازگی شاهد شکایت و درخواست رسمی رژیم صهیونیستی از مدیران توییتر برای تحریم و مقابله با صفحه مقام معظم رهبری بودیم. این در حالی است که رهبران دیگر کشورها به ویژه آنان که این شبکه در کشورهایشان قرار دارند با فشار مضاعف به دنبال محدود کردن و کنترل این شبکه برای مقاصد خودشان هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
چرا اینستاگرام با این همه مفسده آزاده و توییتر که فرهنگی تره فیلتره ؟
آخرین اخبار