رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر گفت: افزایش همیاری و همکاری شرکت‌های پتروشیمی در تامین تجهیزات پزشکی و درمانی و حمایت از کادر پزشکی و درمانی را در برنامه داریم.

محسن بیرانوند رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن اعلام رضایتمندی از کادر پزشکی و درمانی شهرستان و عملکرد بیان شده گفت: باتوجه به شرایط ذکر شده  از سوی شنبدی سخنگوی ستاد مقابه با کرونا، تمهیداتی اندیشیده شد.

او در ادامه با اشاره به تلاش برای مقابله با کرونا ویروس بیان داشت: افزایش همیاری و همکاری دستگاه‌های شهرستان نظیر شرکت‌های پتروشیمی منطقه، شهرداری‌ها و اداره بنادر و دریانوردی، در تامین تجهیزات پزشکی و درمانی و حمایت از کادر پزشکی و درمانی از مهمترین برنامه های است که به آن می پردازیم.

بیانوند با اشاره به تلاش برای مهار و کنترل کرونا ویروس تصریح کرد: به همین منظور، کمک و پشتیبانی این مجموعه‌ها در سریعترین زمان ممکن و در زمینه تمهیدات اتخاذ شده برای رفع کمبود‌های بخش درمان و تجهیز زیر ساخت‌های این حوزه در خصوص مهار و کنترل بیماری کووید ۱۹ انجام و انتظار داریم این موضوع به نحو شایسته‌ای صورت پذیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.