قصرشیرین وضعیت نگران کننده ای در کرونا دارد

فرماندار قصرشیرین گفت : وضعیت این شهرستان از نظر افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا نگران‌کننده است از این رو نیاز است مردم همچنان توصیه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : بیماری کرونا هنوز پایان نیافته است و این بیماری درمان مشخصی ندارد و متاسفانه طی هفته های گذشته به علت بی احتیاطی و توجه نکردن به فاصله گذاری اجتماعی و سفرهای غیرضروری آمار مبتلایان به این بیماری در قصرشیرین افزایش پیدا کرده است.

او گفت : اگر مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند، متاسفانه وضعیت وخیم خواهد شد.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: مردم باید همکاری کنند و مسوولان هم باید تلاش کنند تا زنجیره انتقال بیماری قطع شود.

تاتار ادامه داد: فعالیت تالارهای پذیرایی همچنان در شهرستان قصرشیرین ممنوع است و درصورت مشاهده با متخلفان برخورد خواهد شد.

او در خصوص اجرای آیین های خاکسپاری متوفیان افزود: این مراسم باید با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و با حضور حداقل افراد برگزار شود.

فرماندار قصرشیرین گفت: انجام گشت های مشترک بازرسی با حضور ادارات مربوطه برای رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی در سطح شهر و اصناف فعال تر خواهد شد.

او گفت: ضدعفونی سطح شهر و روستا به طور مجدد فعال می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت: متاسفانه طی روزهای گذشته با خیز بیماری کرونا در کشور مواجه شده و بعضی از استان ها از جمله کرمانشاه در وضعیت هشدار قرار دارد.

 رضا منصوری افزود: با پایان یافتن محدودیت ها و شروع به کار کسب و کارها مردم نسبت به بیماری بی تفاوت شدند اما همچنان باید توصیه های بهداشتی فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از سفرهای غیرضرور رعایت شود.

 گفت: رعایت فاصله گذاری تا ۹۵ درصد بر کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری اثرگذار است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.