معاون مالی شرکت زرماکارون گفت: بخشی از سهام شرکت زر ماکارون با مجوز بورس برای مشارکت بخش خصوصی و افزایش نقدینگی شرکت عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، به دنبال عرضه سهام شرکت زرماکارون در بازار سرمایه و بورس امروز جمعی از خبرنگاران فعال در عرصه اقتصاد از این شرکت بازدید کردند.

مشهدی زاده، معاون مالی شرکت زرماکارون در این بازدید در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: بخشی از سهام شرکت زر ماکارون با مجوز بورس برای مشارکت بخش خصوصی و افزایش نقدینگی شرکت عرضه خواهد شد.

او با اشاره به این که پذیرش شرکت‌های جدید در بورس اقدامی مطلوب در جهت توسعه و گسترش فعالیت بنگاه‌های تولیدی است، گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال «جهش تولید» نام گرفته بی شک بازار سرمایه به عنوان یکی از ارکان اصلی در تامین مالی بخش تولید، می‌تواند زمینه رشد و توسعه پایداربنگاه‌های تولیدی را مهیا کند.

امینی، مدیرعامل شرکت زرماکارون نیز گفت: در حال حاضر حدود ۱۰درصد تولیدات این شرکت علی رغم کشور همسایه با نگاهی گسترده‌تر به سراسر دنیا به صورت مستقیم و غیرمستقیم صادر می‌شود.

امینی افزود: برای رسیدن به صادرات قدرتمند باید از لحاظ کیفی محصولات مان را هم تراز با دنیا می‌کردیم که این امر محقق شد و ما با علم و دانش خاص، محصولات و تولیداتی هم تراز با کالا‌های جهانی از نظر کیفیت، بسته بندی و قیمت رقابتى به بازار عرضه کردیم.

شرکت زر ماکارون با ورود به بازار‌های سخت که کشور‌های تراز اول دنیا هستند و کیفیت شان حرف اول را می‌زند، استاندار‌های لازم را رعایت و زیرساخت‌ها را آماده کرده است.

امینی گفت: محصولات این شرکت در حال حاضر به کشور‌های مختلف آسیایی صادر می‌شود اما برنامه ویژه‌ای برای کشور‌های شرق آسیا و اروپا وجود دارد که فرهنگ خرید بالایی برخوردار هستند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.