ارائه جزییات بیشتر از بازداشت دو مدیر شهرداری کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه جزییات بیشتری از بازداشت دو مدیر شهرداری کرمانشاه را تشریح کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با اشاره به فوت یک زن آلونک‌نشین در کرمانشاه به دنبال تخریب محل سکونتش توسط ماموران اجرائیات شهرداری، گفت : دستگاه قضایی از همان ابتدای وقوع این حادثه که بازتاب زیادی در رسانه‌های داخلی و خارجی داشت، به آن ورود کرد.

کرمی با تاکید بر جدیت دستگاه قضایی استان در پیگیری این پرونده، گفت : پیکر خانم آسیه پناهی پس از فوت به پزشکی قانونی استان منتقل شد و در آنجا نمونه برداری‌های لازم برای بررسی علت مرگ انجام گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بابیان اینکه پزشکی قانونی هنوز نظر قطعی خود را درباره علت مرگ متوفی اعلام نکرده، افزود: البته طبق نظر پزشکی قانونی استان هیچگونه آثار ضرب و جرح روی بدن متوفی نبوده و مرگ ایشان هم از نوع قتل عمد نیست.

او بااشاره به بازداشت دو نفر از مدیران شهرداری کرمانشاه در رابطه با این پرونده، افزود: روز گذشته (۱۰ خرداد) مدیر اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه و قائم مقام وی در ارتباط با این پرونده دستگیر شدند و برای انجام بازجویی به پلیس آگاهی استان انتقال پیدا کردند.

کرمی درخصوص عناوین اتهامی این دو بازداشتی گفت: برای یکی از این دو مدیر اتهام "تسبیب در قتل شبه عمد مرحومه آسیه پناهی صفری ناشی از تقصیر و مباشرت در نگهداری یک عدد گاز اشک آور غیرمجاز" و برای دیگری هم اتهام " معاونت در قتل شبه عمد" در نظر گرفته شده است.

او افزود: برای پرونده این دو متهم قرار نظارت قضایی صادر کرده‌ایم و این پرونده بصورت ویژه در شعبه دوم بازپرسی قتل استان در حال رسیدگی است.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در پاسخ به این سوال که آیا غیر از این دو نفر افراد دیگری هم در رابطه با این پرونده دستگیر خواهند شد یا نه، گفت: در حال حاضر تنها برای این دو نفر حکم بازداشت صادر شده و پرونده آن‌ها هم درحال رسیدگی است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.