رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: از اسفند ماه سال گذشته تا پایان اردیبهشت امسال، تولید ماسک بهداشتی سه لایه در استان از مرز ۱۳ میلون عدد عبور کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،امین زاده رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: از اسفند ماه سال گذشته تا پایان اردیبهشت امسال، تولید ماسک بهداشتی سه لایه در استان از مرز ۱۳ میلیون عدد عبور کرد.

امین زاده گفت: این موفقیت مرهون مدیریت جهادی مسوولان نظام و در راس آن مقام معظم رهبری، همراهی مردم و همکاری تمام ارکان اقتصادی و اجتماعی کشور نظیر صنایع تولیدی و گروه‌های جهادی است.

او افزود: در سه ماه گذشته با شیوع بیماری کرونا هرچند شاهد تغییرات قیمتی در تعدادی از کالا‌ها بودیم، ولی مشکلی در تامین مایحتاج عمومی نداشتیم.

امین زاده، توسعه صادرات و تجارت خارجی را در شرایط فعلی کشور، تعیین کننده دانست و گفت: دروازه خروج و صادرات کالا‌های تولیدی آذربایجان شرقی، منطقه ویژه تجاری ارس است.

او گفت: حذف قوانین دست و پا گیر و تامین مواد اولیه از جمله مواردی بود که رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی از آن‌ها به عنوان عوامل رونق و جهش تولید در سطح صنایع استان یاد کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.